Sikker streaming til Vejen & Askov
Tag dine TV kanaler med dig overalt med PlayMaker
Få fuld udbytte af dit TV abonnement

Har du et TV abonnement hos os, kan du helt gratis installere PlayMaker og tage dine TV kanaler med dig på farten. Du kan se alle dine kanaler på op til 4 enheder. Også på din computer, tablet eller mobil. Og det gælder både i Danmark og resten af EU. Med PlayMaker kan du desuden: Spole/sætte dit program på pause, starte forfra og se programmer i arkivet fra mellem 3-7 dage tidligere. Du kan også optage op til 50 timer, som du kan gense i 30 dage, før de slettes automatisk. Desuden kan hver optagelse låses i længere tid, hvis dette ønskes.

Kom i gang:
For at aktivere PlayMaker kræver det selvfølgelig at du er medlem hos Vejen-Net (bosat i Vejen by eller Askov). Herefter logger du ind på Min side og aktiverer WEB-TV og derefter PlayMaker via menuen Streaming.

Aktiver PlayMaker

PlayMaker – TV to-go
Følgende kanaler finder du på PlayMaker app’en, forudsat at de er tilgængelige via din TV-pakke hos os.

Inkluderet i alle TV-pakker og PlayMaker

Her får du adgang til et kæmpe katalog med en lang række film, serier og populære programmer fra både ind- og udland.
Viaplay Film & Serier er tilgængelig på både smart TV, smartphones, tablets og computer. På den måde har du adgang til ubegrænset streaming – både i Danmark og resten af EU.

Vis alle TV-pakker

TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer* **62,- KR./MD.

Du kan som medlem af Vejen-Net bestille streaming kanalerne TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer via Min Side.

Med TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer kan du se samtlige af dine yndlingsserier, programmer og snigpremierer fra alle TV2s kanaler – enten live eller når det passer dig.

Få TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer for kun **62,- kr./md. pr. 1. januar 2024

* TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer er et abonnement, der udelukkende udbydes via TV2s partnere. Abonnementet giver adgang til TV2s on-demand programmer (uden reklamer) med undtagelse af on-demand indhold fra visse indholdssamarbejder. Derudover giver abonnementet adgang til de lineære kanaler TV2 Echo, TV2 Charlie, TV2 Fri, TV2 News, TV2 Sport, TV2 Sport X og TV2 Hovedkanalen.

** Prisen gælder for: ‘Grund pakken + TV2 Tilvalgspakken’ eller ‘Mellem pakken + TV2 Sport og TV2 Sport X’ eller for ‘Fuld pakken’.

Video guides

Vores video guides hjælper dig er små instruktionsfilm til brugen af PlayMaker app’en.

Se alle dine TV kanaler

Stream og se dine programmer, når det passer dig.

Arkiver dine TV kanaler

Du kan se programmer helt op til 48 timer senere.

Optag dine TV kanaler

Optag programmer og se dem, når du har tid.

Her finder du det, du søger
FAQ – spørgsmål og svar

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål, som vi dagligt bliver stillet hos Vejen-Net. Finder du ikke hjælp her eller på vores samlede FAQ side, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Findes der en vejledning til PlayMaker? Du finder hjælp lige her: Vejledning til PlayMaker
Hvad er WEB TV?

WEB TV er det samme som streaming. Og streaming foregår via PlayMaker. PlayMaker er en smart app, som du kan installere – kvit og frit – når du har en TV-pakke hos os. Med PlayMaker kan du tage alle dine TV kanaler med på farten. Både i Danmark og resten af EU. Få yderligere information her.