Gratis Viaplay Film & Serier til vores medlemmer i Vejen by og Askov.
Hos Vejen-Net er Viaplay Film & Serier inkluderet i vores tre TV-pakker (Fuld pakke, Mellem pakke og Grund pakke) – uden merpris.
Herudover får du adgang til et stort katalog med en lang række film, serier og populære programmer fra både ind- og udland.
Du har adgang til disse kanaler via dit Smart TV, din Smartphone, tablet og computer, så du får ubegrænset streaming i både Danmark og resten af EU. Du har også mulighed for at opgradere til ViaPlay Total, hvor du endvidere får adgang til både Sport og Fighting.

PlayMaker til vores medlemmer i Vejen by og Askov.
Med PlayMaker app’en kan du tage dine TV kanaler med dig på farten.
Se hvilke kanaler der kan medbringes via PlayMaker HER.

Grund pakke 252,91 KR./MD.

Som standard er og    med i alle vores TV-pakker. Følgende kanaler får du adgang til via Grund pakken:

Tilbage til TV-pakker

Mellem pakke 503,33 KR./MD.

Som standard er og    med i alle vores TV-pakker. Følgende kanaler får du adgang til via Mellem pakken:

Tilbage til TV-pakker

Fuld pakke 703,81 KR./MD.

Som standard er og    med i alle vores TV-pakker. Følgende kanaler får du adgang til via Fuld pakken:

Tilbage til TV-pakker

Discovery pakke 54,- KR./MD.
Det er en forudsætning, at du har valgt èn af vores tre TV-pakker (Grund-, Mellem- eller Fuldpakken), før du kan tilkøbe Tilvalgspakker eller Tilvalgskanaler.
Tilbage til TV-pakker

Basis Pakken 125,- KR./MD.

TV2 pakke 140,- KR./MD.
Tilbage til TV-pakker

Discovery pakke DK 142,- KR./MD.
Tilbage til TV-pakker

Viasat pakke film 174,- KR./MD.
Tilbage til TV-pakker

Viaplay Total 350,- KR./MD.
Med opgradering til Viaplay Total får du både Viaplay´s store sportspakke med sportsudsendelser og live sport. Men ikke nok med det – du har samtidig adgang til hele deres udvalg af film, serier og børneindhold. (Normalpris ved Viaplay 499,- kr./md.)
Tilbage til TV-pakker

Bland 10 point 250,- KR./MD.

Hvad gør jeg?

Som tilvalg til vores TV-pakker kan du nu tilkøbe ’Bland 10-Point’ og vælge din helt egen underholdningspakke.

1. Du kan frit blande TV-kanaler for i alt 10 point
  2. Hver af de nedenstående TV-kanaler har en værdi i point
  3. Det er muligt at tilkøbe 1, 5, 10 eller 15 ekstra point
  4. TV-kanalerne kan du se med et CAM-kort i dit TV eller på PlayMaker app’en

Det er en forudsætning, at du har valgt èn af vores TV-pakker, før du kan tilkøbe ’Bland 10-Point’. TV-kanalerne TV3 og Kanal 5 kan ikke fravælges (de er obligatoriske), og tæller derfor heller ikke med, når du vælger TV-kanaler til denne pakke.

Vælg frit blandt disse TV-kanaler:

Obligatorisk

1 point

2 point

3 point

6 point

7 point

Tilvalgskanaler

Her ser du alle de tilvalgskanaler, som vi tilbyder samt priser på de enkelte.

Bemærk venligst at alle tilvalgskanaler er i HD kvalitet.

Lidt teknisk information vedr. Tilvalgskanaler:
Tilvalg forudsætter, at dit TV har en digital DVB-C modtager, MPEG4, en kortlæser til et Conax CA-Modul (CAM). Herudover forudsættes det, at du er tilmeldt én af Vejen-Nets tre TV-pakker (Fuld pakke, Mellem pakke eller Grund pakke). Hvilken af dem, er dog underordnet. Program kort og CAM kort til Tilvalgskanaler kan købes via selvbetjeningsmodulet på Min Side. Det er muligt at købe max. 4 kort pr. husstand. Når du bestiller kortet, vælger du samtidig hvilke kanaler du ønsker at købe.

Bloomberg

103,- kr./md.

TV3+

117,- kr./md.

TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer* **62,- KR./MD.

Du kan som medlem af Vejen-Net bestille streaming kanalerne TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer via Min Side.

Med TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer kan du se samtlige af dine yndlingsserier, programmer og snigpremierer fra alle TV2s kanaler – enten live eller når det passer dig.

Få TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer for kun **62,- kr./md. pr. 1. januar 2024

* TV2 Play Favorit + Sport Partner uden reklamer er et abonnement, der udelukkende udbydes via TV2s partnere. Abonnementet giver adgang til TV2s on-demand programmer (uden reklamer) med undtagelse af on-demand indhold fra visse indholdssamarbejder. Derudover giver abonnementet adgang til de lineære kanaler TV2 Echo, TV2 Charlie, TV2 Fri, TV2 News, TV2 Sport, TV2 Sport X og TV2 Hovedkanalen.

** Prisen gælder for: ‘Grund pakken + TV2 Tilvalgspakken’ eller ‘Mellem pakken + TV2 Sport og TV2 Sport X’ eller for ‘Fuld pakken’.