Inden du ringer til vores support, bedes du først prøve nedenstående,
for at se om det løser dit problem.

Har du problemer med at komme på internettet?

  • Kan du se alle dine tv-kanaler?
    • Hvis du heller ikke kan se tv, betyder det, at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt rundt i huset. Der skal formentlig en tekniker ud og fejlfinde installationen.
  • Lyser de fire lamper (Power, DS, US og Online) fast?
    • Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemet, og har du egen router, skal du også genstarte den. Tænd først routeren igen, når modemet lyser i lampen “online”.
  • Blinker lampen “DS” eller “US”?
    • Hvis de gør, skal du tjekke at antennekablet er monteret korrekt, og tjekke at kobbertråden ikke er bøjet.

Har du problemer med at se tv?

  • Har du samme problem på andre tv?
    • Hvis ikke, skal du tjekke om din egen installation lever op til kravene. Du kan se mere her: Flimmer på skærmen
  • Mangler du alle programmer for en programpakke?
    • Hvis det er tilfældet, kan det være, at vores tekniker har sat et filter på en forkert husstand. Kontakt derfor supporten.
Har ovenstående ikke løser dine problemer bedes du kontakte
supporten på tlf: 76 960 970