KK Partner

KK Partner er foreningens servicepartner. KK Partner står for drift og vedligehold af foreningens anlæg. Det er dem, vi sender ud, når du som kunde skal have teknikerbesøg.
Skal du have lavet noget på din egen private installation, kan du lave en aftale på tlf: 75 38 14 14

www.kkpartner.dk

ASOM-Net

Antenneforeningen Vejen samarbejder med andre antenneforeninger igennem ASOM-Net og kan i den forbindelse opnå fordele, både i forhold til programleverance og tekniske løsninger.
Ideen med ASOM-Net er, at der gennem samarbejdet kan opnås en række besparelser til indkøb af udstyr m.v. Derudover at der gives os et langt bedre udgangspunkt ved forhandlinger med kanaludbydere, og endelig langt bedre sætter os i stand til at imødekomme fremtidens krav til en antenneforening.
Igennem dette samarbejde kan vi distribuere tv-kanaler til glæde for alle med tv, samt at vi naturligvis også vil arbejde for det man kalder “individuelt tilvalg” af kanaler og web-tv.

www.asom-net.dk

Evercall

Evercall er vores leverandør af IP telefoni. Som kunde har du kontrakt hos Evercall. Sammen med Evercall er foreningen i stand til at levere en komplet pakkeløsning i tråd med de andre store internet- og tv-udbydere, så vi nu kan levere internet, tv, radio, fastnet- og mobil-telefoni.

www.evercall.dk

FDA

Vi er medlem i FDA – Forenede Danske Antenneanlæg – og kan også derigennem trække på erfaringer og rådgivning m.m. fra andre antenneforeninger. FDA, Forenede Danske Antenneanlæg er en interesseorganisation for 195 brugerejede antenneanlæg over hele landet. Antenneanlæggene har tilsammen ca. 190.000 tilslutninger og repræsenterer dermed ca. 500.000 tv-seere. Antenneanlæggene leverer tv- og radiosignaler, internet og IP-telefoni til anten­neanlæggenes medlemmer.

www.fda.dk