Antenneforeningen leverer et modem, der kan køre trådløst. Derudover er der mulighed for at leje og købe trådløse access point/ adgangspunkt.

Til at udvide den trådløse dækning tilbyder vi en enhed – et såkaldt Access Point eller AP – der fungerer som en udvidelse af dit eksisterende trådløse netværk.

Vi har to forskellige modeller.

LigoWave

– er en lille, diskret boks, der kan monteres på væggen eller loftet, og forbipasserende kunne sagtens forveksle den med en røgalarm.

LigoWave skal kobles til modem via netværkskabel. Strømforsyning samt forbindelse til modemmet leveres i samme kabel for at minimere kabeltræk. Den hjælper med at dække de afkroge af boligen, der tidligere har været uden for rækkevidde, og med MIMO 2×2-teknologien, der også bliver benyttet i moderne mobilnetværk, vil du få en mere flydende oplevelse, når flere enheder er tilsluttet.

Find mere info i brugervejledningen.

STRONG

– er en lille boks på ca 4x11x11 cm, der diskret kan placeres på f.eks. en hylde eller reol.

STRONG skal kobles til modem via netværkskabel. Denne boks er med MESH teknologi, hvilket betyder, at man kan koble flere STRONG sammen trådløst og derved slippe for at trække netværkskabel rundt i hele boligen, hvis man ønsker at bruge flere STRONG access point.

Find mere info i brugervejledningen

Uanset om du vælger at leje eller købe løsningen, står Antenneforeningen for programmering og support af den udvidede wifi løsning.

Prisen for leje og køb finder du under Andre varer

Kontakt os, hvis du vil høre mere. Du kan bestille ved at sende en e-mail til

antenne@vejen-net.dk eller kigge forbi kontoret.